Informace o provozu našich ambulancí naleznete na stránkách NaVyšetření.cz
Filozofie
Při rozhodnutí nabídnout služby lékařům a zdravotním pracovníkům, jsme si řekli, že úlohou odborníků, zdravotníků je léčit a náš cíl je udělat vše, abychom za Vás zvládli to ostatní. Cílem je pomoci Vám dostat za odvedenou práci spravedlivě zaplaceno a také snížit administrativní zátěž vašich ambulancí. Pomůžeme Vám řídit produkci co nejefektivněji.
Těšíme se na nezávaznou schůzku, kde Vám vysvětlíme naší filozofii a přínos našich služeb pro Vás.
Nabídka
zpracování zdravotnických dat a komunikace s pojiŠŤovnami
Vzhledem k neustálým změnám úhradových mechanismů, složitosti jejich sledování a nutnosti regulovat produkci v určených koridorech jsme pro Vás připravili systém hlídání produkce, její optimalizaci a pravidelný reporting včetně doporučení. Budeme hlídat preskripční limity i úroveň vyžádané péče, tak aby nedocházelo k překročení limitů nastavených pojišťovnou a z toho vyplívající regulační srážce.
Pro své klienty udržujeme elektronickou komunikaci s pojišťovnou, uzavírku vyúčtování a odeslání dávek na pojišťovnu. Budeme spravovat elektronickou komunikaci přes portály zdravotních pojišťoven.
Zpracujeme pro své klienty roční vyúčtování, doporučíme strategii vyjednávání s pojišťovnou. Výkonost ambulancí bude maximalizována na základě pravidelných doporučení a za Vaši práci dostanete zaslouženou odměnu.
eRecept (povinný od roku 2018) – provedeme implementaci na klíč
Nabízíme zajištění a nastavení eReceptu ve Vašem počítači. Provedeme s Vámi registraci na SUKL a zajistíme certifikát (popřípadě i USB klíč) k používání. Pokud se na nás obrátíte bude zavedení eReceptu na nás a Vy se můžete věnovat Vašim pacientům.
Pro vystavení eReceptu je nutnost vlastnit osobní kvalifikovaný certifikát. S jeho vytvořením a následném nastavením Vám rádi pomůžeme. Jsme společnost oprávněna vydávat certifikáty PostSignum.
eRecept je recept vystavený v elektronické podobě. Lékařem vystavený eRecept je uložen do tzv. Centrálního úložiště elektronických receptů (CÚER). Každému eReceptu je přidělen unikátní identifikátor. V lékárně pak lékárník načte identifikátor eReceptu a pokud je eRecept v CÚER nalezen, vydá předepsaný lék pacientovi. Informace o výdeji léku se zároveň zapíše do CÚER.
Informační systém SmartMEDIX
Jsme autorizovaným distributorem společnosti MEDAX Systems s.r.o., která je výrobcem a dodavatelem populárního informačního systému SmartMEDIX.
Tento systém je vhodný pro všechny typy lékařských praxí a umožňuje snadné a efektivní vedení lékařských záznamů a výkazů. Můžete počítat s řadou inovativních prvků, intuitivním ovládáním, přehledným zpracováním s velkou informativní hodnotou přinášející efektivitu práce, přehlednost, profesionální vzhled a úroveň odpovídající
současným trendům.
Obsahuje integrovaná řešení jako eRecept, propojení s laboratoří, RTG a také jsme schopni s nastavením těchto funkcí asistovat. Pomůžeme za Vás vyřídit certifikáty a nasazení eReceptu.
Pokud chcete nezávaznou prezentaci či posouzení výhod při použití tohoto systému, určitě nás kontaktujte pro nezávaznou schůzku ».
vedení kompletního účetnictví
Postaráme se o kompletní vedení účetnictví a to i včetně daňových přiznání, zavedení a udržování EET a také pravidelné odesílání kontrolního hlášení k DPH na finanční úřad. Při vedení účetnictví zohledníme specifika podnikání ve zdravotnictví. Rádi zkonzultujeme Vaše plány do budoucna za účelem daňové optimalizace vašich investičních záměrů. Poradíme s financováním.
optimalizace nákupů a snižování nákladů
Společně nastavíme systém optimalizace nákupů s ohledem na množství spotřebovávaných materiálů, zajistíme Vám automatickou kontrolu stavu materiálů, léků a SZM. Vzhledem k objemu realizovaných nákupů naší společností, jsme schopni dosáhnout objemů, které zlepší vyjednávací pozici s dodavateli a zajistí Vám úsporu nákladů. Vybereme kvalitní alternativy drahých materiálů a v neposlední řadě povedeme nezbytnou evidenci pro SUKL a pravidelné kontroly BTK.
it pomoc s počítači a programy
Jako unikátní službu nabízíme zavedení zdravotnického informačního systému se slevou odpovídající množství služeb, které u nás budete čerpat. Pomůžeme Vám s udržováním Vašeho existujícího systému. Zavádění nových funkcí (E-recept, E-neschopenka, odesílání dat na pojišťovny, propojení na portál ZP, automatizace a spoustu dalších služeb). Naší výhodou je znalost zdravotnického prostředí, programů a funkcionalit, které Vám umožní využívat systém efektivně a proměnit toto v konkurenční výhodu. Zajistíme také pravidelné aktualizace a zkonzultujeme všechny Vámi požadované vylepšení před jejich implementací.
Provozování zdravotnických zařízení
Poskytujeme péči v různých medicínských oborech formou ambulantních pracovišť. Lékař může do naší sítě vstoupit a využít nabízených služeb, jako součást balíčku. Zajistíme komunikaci s pojišťovnami, nákup materiálu, vedení účetnictví a ostatní služby nutné k zajišťovaní provozu lékařské ambulance. V případě zájmu jsme připraveni ambulanci převzít právně a finančně a plně ji provozovat.
Zapojení Vaší ambulance do sítě "Doktorům.cz"
V současné době se naše činnost v tomto oboru významně rozšiřuje o tzv. „Franchising ambulancí“ -to je systém, kdy Vaše ambulance zůstává i nadále ve vašem majetku, naše společnost Vám pomůže s propagací,, komunikací, informačním systémem, nákupem zboží a také v komunikaci s úřady a Vaše ordinace bude využívat společných nástrojů v rámci naší značky. Budeme se podílet na rozvoji Vašeho podnikání společně. Tento model je ted často využíván u lékáren, ambulancí, obchodů a dalších aktivit, jelikož významně zvyšuje Váš obchodní potenciál a obrat společnosti, snižuje náklady na provoz a propagaci značky. Spojení nákupních objemů umožňuje efektivní vyjednávání o cenách produktů. Využijte možnosti tuto možnost s námi nezávazně probrat.
V případě zájmu o naše služby nás kontaktujte ».
O nás
Naše společnost se rozhodla pomáhat lékařům, nemocnicím a dalším zdravotnickým zařízením soustředit se na léčení. Administrativu a ostatní podpůrné činnosti za Vás vyřešíme my. Jsme schopni pomáhat řídit produkci tak, aby byla zajištěna co nejlepší výkonost a efektivnost Vaší činnosti. Takto maximalizujeme výnosy a omezujeme rizika. Také jsme schopni poradit maximálně efektivní vykazování poskytnuté péče, projednat toto se zdravotními pojišťovnami. V případě zájmu Vás budeme zastupovat při jednáních. Pravidelně budeme dávat doporučení ohledně řízení péče a regulačních mechanismů (preskripce, vyžádaná péče a další).
Tak, aby byla zajištěna komplexnost našich služeb, zajistíme pro Vás IT podporu, včetně zvýhodněné dodávky zdravotnického informačního systému, popřípadě podpory Vašeho současného systému. Propojíme Váš zdravotní systém s diagnostikou a zautomatizujeme nahrávání zpráv do karet pacientů.
Nabízíme vedení účetnictví a to v návaznosti na vykazovanou zdravotní péči, kalkulace dohadných položek vzhledem k plnění záloh od zdravotních pojišťoven. Pomůžeme připravit daňové přiznání a také jsme schopni dávat doporučení s ohledem na specifikace zdravotních služeb.
V neposlední řadě Vám zajistíme nákup spotřebního materiálu zdravotnické i nezdravotnické povahy, vzhledem k nakupovanému množství jsme schopni nabídnout velmi výhodné ceny a tím snížit Vaše náklady.
Jsem team lidí, který se dlouhodobě zabývá těmito činnostmi, pracujeme ve zdravotnictví s velmi dobrými výsledky a jsme schopni nabídnout tuto zkušenost Vám a tím zlepšit efektivitu Vaší činnosti. Nabízíme paušální služby či položkové ceny. Nabízíme nezávaznou schůzku, kde jsme schopni předložit konkrétní nabídku na míru Vašeho podnikání.